لوازم ایمنی حسن آباد

لوازم ایمنی حسن آباد

 

در  لوازم ایمنی حسن آباد لوازم ایمنی موجود هستند که به مجموعه ابزار و وسایلی که مجموعه کارکنان برای جلوگیری از صدمات ناشی از حوادث حین کار در محیط کاری خود استفاده می کنند به اصطلاح تجهیزات ایمنی گفته می شود.

که از این قبیل وسایل میتوان به کلاه ایمنی، ماسک، گوش گیر، کفش کار، دستکش کار و… اشاره کرد و استفاده از این وسایل برای کارکنان حین کار اجباری می باشد و بازرسی این کار بر عهده مسئول ایمنی شرکت می باشد.

لوازم ایمنی حسن آباد

لوازم ایمنی حسن آباد

هر یک از صنایع مختلف خطرات بخصوصی برای پرسنل خود بوجود می آورد و باعث می شود که تجهیزات ویژه ای علاوه بر بر تجهیزات ایمنی مرسوم، استفاده کنند؛ که ما در اینجا به تفصیل به این موارد اشاره میکنیم.

تجهیزات کار در ارتفاع

هدف از این تجهیزات در لوازم ایمنی حسن آباد ایمن کردن شرایط محیطی برای افرادی که در ارتفاع کار می کنند می باشد، به عبارت دیگری هر فردی که در ارتفا بالاتر از یک و نیم تر کار می کند باید از تجهیزات ایمنی علل خصوص تجهیزات کار در ارتفاع بهره مند شود.

این مجموعه تجهیزات در  لوازم ایمنی حسن آباد موجود هستند.

ماسک های فیلتردار یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در صنایع تولیدی برای حفاظت تنفسی استفاده می شود.

مطالب تصادفی :  قیمت نازل تفنگی آتش نشانی

برخی محیط های صنعتی ما متاسفانه آلوده به غبار و دود ناشی از دستگاه ها می باشد که هرچند این مشکل را تا حدودی هواکش های صنعتی حل کرده اند اما برای در امان بودن از این آسیب ها از تجهیزات حفاظت تنفسی ایمنی مانند ماسک های فیلتر دار در این شرایط محیطی برای حفاظت تنفسی استفاده می کنند.

تجهیزات ایمنی شیمیایی

لوازم ایمنی حسن آباد

لوازم ایمنی حسن آباد

با توجه به افزایش چشم گیر استفاده از مواد شیمایی در صنایع مختلف مخصوصا صنایع وابسته به پتروشیمی ها ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی شیمیایی هم برای تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان پیش از پیش احساس می شود. هم چنین لازم است که msds مواد شیمیایی که مورد استفاده قرار میگیرد در محل هایی که مواد شیمیایی مربوطه توسط کارکنان استفاده میشود نصب بشود.

در صنایع شیمیایی به دلیل فرار بودن اکثر مواد و اشتعال سریع مواد،تجهیزات ایمنی برق هم باید به شدت رعایت بشود چون همه دستگاه مورد استفاده، با الکتریسیته کارکرده و یک کوتاهی در این زمینه خسارت جبران ناپذیری از جمله آتش سوزی های مهیب می شود.

امداد و نجات و کمک های اولیه

با این حال که خیلی از پرسنل و کارگران آموزش های HSE را قبل از شروع به کار میبینند اما این دلیل نمیشود که حادثه ای حین کار اتفاق نمی افتد.

حتی اگر حفاظت ایمنی به صورت کامل انجام شود اما افرادی از پرسنل باید آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه را فرا بگیرند تا در لحظات اولیه حادثه، حادثه دیده را یاری بکنند.

لباس و پوشش های ایمنی

به منظور جلو گیری از حوادث حین کار و ایمنی در محیط کار، استفاده از لباس کار در ابتدای امر الزامی می باشد.

لوازم ایمنی حسن آباد

لوازم ایمنی حسن آباد

بنا به شرایط حاکم موجود در هر کارخانه یا واحد تولیدی که کارگران در آن مشغول به کار هستند، از انواع مختلف لباس کار، برای ایمنی و راحتی پرسنل خریداری می شود.

مطالب تصادفی :  سر نازل آتش نشانی

البته باید توجه بشود که لباس کاری که خریداری می شود، مورد نیاز آن محیط و شرایط کاری باشد.

به عنوان مثال لباس کاری که در شرایط دمایی بالا استفاده می شود باید دارای منافذ ورود و خروج هوا باشد، چون در غیر این صورت باعث تعرق زیاد افراد، کاهش تحرک و در نتیحه منجربه کاهش عملکرد سیستم می شود؛ بنابراین در انتخاب نوع لباس کار و تجهیزات پوششی برای پرسنل باید دقت بیشری بشود.

تجهیزات مقابله با خوردگی

لوازم ایمنی حسن آباد

لوازم ایمنی حسن آباد

همانگونه که برای جلوگیری از بروز حوادث برای افراد در کارخانه از تجهیزات ایمنی استفاده میشود، به همین ترتیب برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه ها، تمهیداتی صورت می گیرد و یکی از این خطرات، خوردگی دستگاه ها و رآکتورها می باشد که بیشترین هزینه را برای مالک کارخانه در پی دارد.

حال یکی از دغدغه های مهم مدیرعاملان صنایع مختلف علل خصوص صنایع شیمیایی مقابله با خوردگی و کاهش استهلاک دستگاه ها در حین کار با استفاده از تجهیزات مقابله با خوردگی است.

همگی این ابزار در لوازم ایمنی حسن آباد فقط با ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.