سر نازل نیزه ای

سر نازل نیزه ای

سر نازل نیزه ای

 

منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، معاون اطفاء و عملیات اين سازمان اظهار كرد: سازمان آتش نشانی اصفهان در چند سال اخیر همواره تلاش کرده تا روحیه خلاقیت و نوآوری را در میان پرسنل خود تقویت کند.

آتشپاد دوم علی مرادمند در خصوص ضرورت طراحی و ساخت این وسیله گفت: ایده این طراحی از آنجایی مطرح شد که در برخی حریق‌ها امکان نفوذ آب به کانون حریق وجود نداشت و سرنازل‌های موجود در این سازمان نمی‌توانست آب را به بن حریق برساند و سر نازل نیزه ای ایده اش از این فقدان شروع شد.

وی با بيان اينكه از سوی دیگر پاکسازی و لکه گیری کامل حریق همواره با مشکلات زیادی از جمله جابجایی مواد و صرف زمان زیاد همراه بوده است،

سر نازل نیزه ای

سر نازل نیزه ای

افزود: از جمله حریق‌هایی که در آن کمبود این وسیله احساس می‌شد حریق عدل پنبه، بسته بندی علوفه‌های دامداری، البسه‌های پرس شده، ضایعات بازیافت و بسته بندی کاغذهای بازیافتی است.

مطالب تصادفی :  نازل شلنگ آتش نشانی

معاون اطفاء و عملیات سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به خصوصیات سر نازل نیزه ای گفت: سر نازل نیزه‌ای می‌تواند باعث کاهش مصرف آب در حریق شده و کمترین میزان آب را با حداکثر تاثیر به کانون حریق برساند.

سر نازل نیزه ای

سر نازل نیزه ای

مرادمند با اشاره به اینکه سجاد سلمانی يكي از نيروهاي عملياتي اين سازمان سر نازل نيزه‌اي را طراحی و اجرا کرده است، افزود: اين وسيله به تایید کمیته فنی این حوزه رسيده است و برنامه ریزی به منظور بالابردن کیفیت این دستگاه و لوازمی که در ساخت آن به کار رفته در حال انجام است تا بتواند حداقل هفت اتمسفر فشار را تحمل کند.

همچنین، سجاد سلمانی، آتش نشان اصفهانی با اشاره به اينكه در این ايده اين طراحي و ساخت سر نازل نیزه ای پس از مشاهده سختی اطفاء حریق در انبار علوفه شكل گرفت،‌ اظهار كرد: معاون عملیات سازمان در طراحی و اجرای این وسیله کمک و حمایت زیادی از من داشت و اکنون خوشحالم که توانسته‌ام باری را از دوش همکاران آتش نشانم در اینگونه حریق‌ها بردارم.

وی افزود: این وسیله از 9 تکه تشکیل شده که شامل بدنه اصلی، دو دست گیره جهت کنترل نازل، شیر ورودی و کوپلینگ و اتصالات به طول 2 متر می‌باشد.

شرکت نارپوش منفرد آسیا در تهران و به شماره 49494541 به ثبت رسیده است. این شرکت با بکارگیری تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین داخلی در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی و در زمینه های ذیل آماده ارائه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد.

 

  • تهران ،میدان رازی خیابان هلال احمر ،ساختمان نگین رازی طبقه 2 واحد122

  • 021-55688450-5

  • naarpush@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.