اخذ تاییدیه آتش نشانی

در این مقاله قصد داریم به توضیح اخذ تاییدیه آتش نشانی بپردازیم . در ادامه همراه ما باشید.

مراحل اخذ تاییدیه آتش نشانی

هر ساختمان مسکونی و یا اداری ، شرکتی و… باید از نظر ایمنی مورد تایید سازمان آتش نشانی باشد .

 بنابراین برای طراحی و ساخت ساختمان از مهندسان مجرب و حرفه ای که مورد تایید سازمان آتش نشانی هستند مشاوره بگیرید . برای اخذ تاییدیه آتش نشانی ابتدا باید پرونده تشکیل داد .

مهندسان مورد تایید سازمان آتش نشانی روی کار ، ساخت و ساز اصولی و اجرای صحیح قوانین نظارت دارند .

بنابراین لازم است که مجری سازمان آتش‌نشانی به عنوان نماینده کارفرما در جلسات فنی و حل اختلاف شرکت کند تا در زمان اجرای پروژه بتوان مشکلات ایمنی و چالش های موجود در پروژه را برطرف کرد .

بعد از تایید کارشناسان فنی و مهندسان سازمان آتش نشانی پروانه ساخت صادر می شود .

 پس از صدور پروانه ساخت مالک با همکاری یکی از شرکت های مجری آتش نشانی به تهیه نقشه هایی برای ایجاد ایمنی مانند ساخت سیستم های اطفا و اعلام حریق بر اساس قوانین و دستورالعمل مربوطه می‌پردازند .

 بعد از اتمام کار مهندسان سازمان آتش نشانی با نظارت روی بخش‌های مختلف در صورت ایمنی کامل تاییدیه صادر می کنند .

متصدی اخذ تاییدیه آتش نشانی

متولی یا متصدی اخذ تاییدیه آتش نشانی در شهرهای مختلف متفاوت می باشد و ممکن است شهرداری و یا سازمان نظام مهندسی باشد .

رعایت نکات جهت سهولت اخذ تاییدیه آتش نشانی

ساخت و ساز اصولی و اجرای صحیح قوانین ارتباط و دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای مرتبط در سازمان آتش نشانی

تست سیستم های مورد نیاز در سازمان از جمله سیستم های اعلام و اطفاء حریق

بسیاری از شرکت‌ها در سراسر کشور در زمینه طراحی و اجرای سیستم های ایمنی فعالیت می‌کنند که دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی کشور هستند .

 هم اکنون مفتخریم شما را با شرکت نارپوش منفرد آسیا که طراح حرفه ای و سازنده انواع سیستم های اعلام و اطفاء حریق در طرح‌های مختلف است آشنا کنیم .

این شرکت سال هاست که با رعایت اصول و قوانین استاندارد ساخت آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما کارفرمایان گرامی است .

شرکت نارپوش منفرد آسیا با بهره گیری از تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین مجرب و سیستم های اطفا و اعلام حریق را طراحی و با کیفیت بالا می سازند .

جهت کسب اطلاعات بیش تر و مشاوره با متخصصین شرکت نارپوش منفرد تماس بگیرید .

 نظارت برای خرید تجهیزات استاندارد مورد نیاز رعایت این دستورالعمل ها می تواند از گرفتاری ها و چالش های روند اخذ تاییدیه آتش نشانی بکاهد و بدین ترتیب اخذ تاییدیه آتش نشانی برای مراکز تجاری و صنعتی و نیز برای ساختمانها آسان تر می شود.

اخذ تاییدیه آتش نشانی و پایان کار ساختمان

تاییدیه پایان کار ساختمان سندی است که بعد از اتمام همه مراحل ساخت و ساز ساختمان در صورت رعایت تمامی دستورالعمل‌های ساخت و ساز و عدم وجود خلافی و بدهی نظام مهندسی در شهرداری صادر می کند .

تجهیزات مورد نیاز جهت اخذ تاییدیه آتش نشانی

تجهیزات اطفاء حریق تهویه و کنترل دود درهای مقاوم ضد حریق پوشش های مقاوم در برابر حریق کابل مقاوم حریق سیستم های اعلام حریق و…

اخذ تاییدیه آتش نشانی و کپسول های آتش نشانی

اخذ تاییدیه آتش نشانی

در ادامه می خواهیم به توضیح اخذ تاییدیه سیستم اطفای حریق کپسول های آتش نشانی بپردازیم . همراه ما باشید.

یکی از مهم ترین سیستم های اطفاء حریق کپسول های آتش نشانی هستند کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند و در برند های متفاوتی تولید می شوند .

 برای اخذ تاییدیه کپسول های آتش نشانی سازمان آتش نشانی کشور تمامی اجزا و تجهیزات آن برند را آزمایش می‌کند و در صورت تایید شدن از نظر کیفیت آن را در لیست تجهیزات مورد تایید خود قرار داده و تاییدی صادر می‌کند و در صورت وجود نقص و یا وجود خطا در آزمایش های انجام شده و موفقیت آمیز نبودن عملیات کپسول مورد نظر در مورد تایید سازمان های آتش نشانی نخواهد بود که سال‌هایی که مورد تایید سازمان آتش‌نشانی باشند و بدنه مقاوم داشته و تمامی اجزای دیگران کیفیت بالایی دارند توجه داشته باشید قبل از خرید کپسول آتش نشانی از استاندارد بودن کپسول اطمینان حاصل کنید .