لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

 

 

اخذ تاییدیه آتش نشانی چیست ؟

اخذ تاییدیه آتش نشانی به منظور رعایت کلیه قوانین و مقررات ایمنی سازمان آتش نشانی در ساختمان است. در واقع تایید آتش نشانی مثل هویت و شناسنامه یک ساختمان است و رعایت تمامی این قوانین مندرج در بخش نامه سازمان آتش نشانی منجر به اخذ تاییدیه آتش نشانی می شود . گواهی تایید آتش نشانی توسط سازمان آتش نشانی بعد از بازرسی کامل رعایت نکات ایمنی صادر می شود.

برای ورود به لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج باید چه کرد؟

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج

کارفرمایان گرامی با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک و یا قسمت پیشگیری سازمان آتش نشانی جهت گرفتن دستورالعمل های صادر شده از سوی سازمان آتش نشانی و بررسی دقیق آن با یکی از شرکت های مورد تایید آتش نشانی استان خود مشورت کرده و از چگونگی اجرای این دستورالعمل ها مطلع می شوید تا بتوانید به صورت دقیق ضوابط ایمنی آتش نشانی را اجرا کنید.

مطالب تصادفی :  لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی

چه ساختمان هایی ملزم به دریافت دستورالعمل هستند؟

طبق مقررات شهرسازی ، تمام ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی در هر تعداد واحد و طبقه با هر ارتفاعی ، باید جهت پایان کار خود از شهرداری ، گواهی تاییدیه ایمنی آتش نشانی داشته باشد.

این مدرک شامل رعایت کامل ضوابط ایمنی ، معماری ، اعلام حریق و اطفا حریق است . برای اخذ پایان کار شهرداری رعایت این نکات الزامی است . در نهایت بعد از رعای تتمام این نکات ، پروژه توسط یکی از کارشناسان بازرسی سازمان آتش نشانی بررسی و تایید می شود و اخذ تاییدیه آتش نشانی در کرج انجام می شود.

مراحل قرارداد با شرکت های مشاور

سازمان آتش نشانی برای نظارت بر انجام دقیق قوانین و ضوابط وضع شده ، تعدادی شرکت مشاور را تعیین می کند تا کارفرمایان با کمک آنها بتوانند قوانین را رعایت کرده و موفق به اخذ تایید آتش نشانی شوند .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود   دتکتور حرارتی ترکیبی

حال بررسی می کنیم که مراحل قرارداد به این شرکت ها به چه صورت است .

۱٫ مالک باید به کلیه مدارک زیر به شرکت های مشاور مراجعه کند :

  • اصل و کپی سند مالکیت
  • اصل و کپی کارت ملی
  • نقشه های فاز ۱
  • فیش پرداخت عوارض

۲٫ با ارائه مدارک بالا قراردادی ما بین کارفرما و شرکت مجری تنظیم می شود.

۳٫ کارفرما فرم تعیین شرکت مجری ممهور به امضا مدیر عامل را دریافت کند.

۴٫در فرم تعیین شرکت ، فعالیت های شرکت در خصوص پرونده مذکور توسط شرکت علامت گذاری می شود .

مطالب تصادفی :  ایمنی اتش نشانی

۵٫ کارفرما بعد از دریافت فرم ، فرم تعیین شرکت را ثبت کرده و شرکت مشاور خود را مشخص می کند ، در نتیجه دسترسی شرکت بر روی پرونده باز می شود و کارها طبق روال قانونی انجام می شود.

۶٫بعد از انجام فرآیند بالا شرکت مجری موظف است . پروژه را طبق قوانین و مقررات مشخص شده پیش ببرد و در زمان معین شده ، گزارش کار را به سازمان آتش نشانی ارائه می دهد .

نکته بسیار مهم در این مورد این است که شرکت هایی مجاز به انجام این فرآیند هستند که در لیست شرکت های صلاحیت شده سازمان آتش نشانی ایمنی معماری، سیستم های کشف اعلام حریق ، سیستم اطفا حریق ، سیتم های تهویه و اگزاست فن برای آنها تایید شده باشد .

 

گروه فنی مهندسی سماالکترونیک یکی از شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی استان البرز است و شما کارفرمایان محترم می توانید با عقد قرارداد با این شرکت موفق به اخذ تاییدیه آتش نشانی در کرج شوید.

بعد از انجام مراحل بالا فرم تاییدیه آتش نشانی از طرف سازمان به شهرداری ارسال می شود . با تکمیل شدن تمام بازدیدهای سازمان آتش نشانی از پروژه ، چک لیست و فرم تهیه توسط کارشناس سازمان مورد تایید قرار می گید و فرم نهایی با امضا و مهر ریاست محترم پیشگیری به شهرداری ارسال می شود و شهردای پایان کار را صادر میکند.اخذ تاییدیه آتش نشانی

تاییدیه آتش نشانی اعلام حریق 

شما کارفرمایان گرامی جهت انتخاب نمایندگی فروش تجهیزات اعلام حریق می توانید به سایت سازمان آتش نشانی مراجعه کنید و از لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کرج یک نمایندگی را انتخاب کنید .

مطالب تصادفی :  نازل شلنگ آتش نشانی

همچنین برای انتخاب شرکت مشاور خود نیز می توانید به سایت سازمان آتش نشانی مراجعه کنید و شرکت مشاور خود را انتخاب نمایید.

 

بهترین گزینه برای مشاوره در این باره شرکت نارپوش منفرد آسیا است پس با ما در تماس باشید.

شرکت نارپوش منفرد آسیا در تهران و به شماره 49494541 به ثبت رسیده است. این شرکت با بکارگیری تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین داخلی در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی و در زمینه های ذیل آماده ارائه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد.

  • تهران ،میدان رازی خیابان هلال احمر ،ساختمان نگین رازی طبقه 2 واحد122

  • 021-55688450-5

  • naarpush@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.