قیمت هیدرانت آتش نشانی

قیمت هیدرانت آتش نشانی

 

تبدیل و هیدرانت آتش نشانی

لوازم آتش نشانی و اطفا حریق در زمان مهار آتش سوزی کاربرد دارند و آیتمهای مختلفی از این تجهیزات تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. بطور کلی تجهیزات آتش نشانی به دو گروه کلی تقسیم می شوند:

 

قیمت هیدرانت آتش نشانی

قیمت هیدرانت آتش نشانی

گروه اول ابزار و لوازمی هستند که در هنگام بروز آتش از آنها در جهت خاموش کردن آتش استفاده می شود مانند: شیلنگ آتش نشانی ، کپسول آتش نشانی و کوپلینگ آتش نشانی.

 

گروه دوم لوازم ایمنی فردی آتش نشانان هستند مانند لباس آتش نشانی ، دستکش آتش نشانی و کلاه آتش نشانی . هر دو دسته در جهت عملیات اطفا حریق بسیار مهم و حیاتی هستند.

 

قیمت هیدرانت آتش نشانی

قیمت هیدرانت آتش نشانی

ما تبدیل و هیدرانت آتش نشانی را با هم معرفی میکنیم. هیدرانت قطعه ایست که زیاد در کانون توجهات قرار ندارد ولی بسیار مهمست. زمانی که ما بخواهیم شیلنگ آب را با کوپلینگهایش به شیر فلکه آب وصل کنیم ، یاد هیدرانت می افتیم. این قطعه با رزوه داخلی که دارد روی شیرفلکه پیچ می شود. و از طرف دیگر به کوپلینگ متصل می شود.

مطالب تصادفی :  آموزش آتش نشانی صنعتی

 

هیدرانت معمولا از جنس آلومینیوم آلیاژی تولید می شود. درست مانند کوپلینگ. در واقع این محصول یک نصفه کوپلینگ است. از گاهی سایز کوپلینگ با سایز هیدرانت فرق می کند. حال چه کنیم ؟

 

قیمت هیدرانت آتش نشانی

قیمت هیدرانت آتش نشانی

اینجا باید از تبدیل استفاده کنیم. تبدیل آتش نشانی قطعه ایست که دو کوپلینگ غیر هم سایز یا کوپلینگ و هیدرانت غیر هم سایز را بهم وصل می کند. این محصول اما ، سایز دوگانه دارد. مثلا تبدیل 1/5 اینچ به 2/5 اینچ. البته از هر دوطرف قابل استفاده می باشد…

 

شرکت نارپوش منفرد آسیا در تهران و به شماره 49494541 به ثبت رسیده است. این شرکت با بکارگیری تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین داخلی در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی و در زمینه های ذیل آماده ارائه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد.

 

  • تهران ،میدان رازی خیابان هلال احمر ،ساختمان نگین رازی طبقه 2 واحد122

  • 021-55688450-5

  • naarpush@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.