فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

در این مقاله قصد داریم به توضیح فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی بپردازیم . در ادامه همراه ما باشید .

فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

سامانه ثبت فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

تمامی مراحل قرارداد و مدارک مورد نیاز برای بستن قرارداد با شرکت های مشاور اجرای دستورالعمل‌ های پروژه ها و تمامی مراحل اجرای کار بین شرکت‌ های مشاور و مجری با سازمان آتش‌نشانی توسط سامانه بازرسی و کنترل خدمات ایمنی انجام می شود .

 

شرایط پذیرش و فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

شرکت هایی که از نظر ایمنی در معماری ، پوششی و درب های ضد حریق ، سیستم ها و تجهیزات اطفاء حریق و نیز سیستم ها و تجهیزات اعلام حریق ، سیستم های تهویه و کنترل دود و… مورد تایید سازمان آتش نشانی باشند ، مجاز به پذیرش به عنوان مجری آتش نشانی هستند .

یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی و ساخت سیستم های ایمنی فعالیت می کند و دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی کشور است شرکت نار پوش منفرد آسیا نام دارد .

شرکت نار پوش منفرد آسیا طراح حرفه ای و سازنده انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق در طرح و مدل و اندازه های مختلف است .

این شرکت با رعایت اصول و قوانین استاندارد ساخت و طراحی سیستم های اعلام و اطفا حریق سال هاست که افتخار خدمات‌ دهی به شما کارفرمایان گرامی را دارد .

شرکت نار پوش منفرد آسیا با همکاری متخصصین مجرب و حرفه ای و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی روز انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق را طراحی و سپس با کیفیت بالا می سازد .

فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

جهت کسب اطلاعات بیش تر انواع خدمات و نیز مشاوره ، با متخصص شرکت اسکان سپهر تماس بگیرید .

فعالیت برخی از شرکت ها محدود بوده و مثلاً فقط مربوط به پوشش اسکلت فلزی و یا فعالیت برخی شرکت‌ها مربوط به سیستم های تهویه و کنترل دود است که این شرکت ها مجاز به پذیرش مجری آتش نشانی در حوزه فعالیتشان در همان موارد است .

توجه داشته باشید که برای عقد قرارداد با شرکت مشاور شرکتی را انتخاب کنید که حداقل در دسترسی به چهار گزینه از موارد بالا از طریق سازمان آتش نشانی مجاز شده باشد .

 

اسناد مورد نیاز و فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی

جهت بررسی شرکت مجری آتش نشانی اسناد و مدارک زیر را به همراه داشته باشید ؛

اصل و کپی کارت ملی و سند مالکیت و کپی کارت پایان خدمت ( برای آقایان) و نقشه فاز ۱ ساختمان

در صورت تکمیل بودن مدارک ، تنظیم قرارداد مشاوره و همچنین جهت بررسی فنی و نیز مصاحبه با مدیر عامل و اعضای کادر فنی به کمیسیون تعیین صلاحیت ارجاع می‌شود .

طبق دستورالعمل سازمان آتش نشانی در فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی فعالیت شرکت در خصوص آن پرونده حتماً مشخص شود.

پس از تکمیل فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی در دفتر خدمات و ثبت آن شرکت مشاور خود را مشخص کنید تا دسترسی آن شرکت روی پرونده باز شده و اجرای کارها مطابق روال قانونی انجام شود .

بعد از ثبت‌نام انجام فرآیند شرکت مشاور کار پروژه را مطابق قوانین اجرا خواهد کرد و در زمان‌های مشخص گزارش کار را به سازمان ارائه می دهد .

در صورتی که متقاضی تعویض شرکت مجری آتش‌نشانی هستید با کلیه مدارک و اسناد خود از جمله اصل و کپی سند مالکیت کارت ملی و کارت پایان خدمت (آقایان )به شرکت مجری موردنظر خود مراجعه کرده و پس از تنظیم قرارداد مشاوره با شرکت مجری مورد نظر فرم تعویض شرکت مجری آتش نشانی را تکمیل کنید .

فرم تعیین شرکت مجری آتش نشانی و فرم تعویض

توجه داشته باشید حتما در فرم تعویض شرکت مجری آتش‌نشانی فعالیت شرکت در خصوص پرونده را مشخص کنید .

بعد از ثبت فرم شرکت مشاور مکلف است که اجرای کار پروژه را طبق قوانین پیش برده و گزارش کار آن را برای سازمان ارسال کند .