فرم تاییدیه آتش نشانی

فرم تاییدیه آتش نشانی

گرفتن فرم تاییدیه آتش نشانی  یکی از دغدغه‌های مالکین محترم پروژه‌های اداری‌تجاری صنعتی بیمارستانی است که با توجه به ضوابط جدید درحال تغییر ارائه‌شده توسط آتش‌نشانی موجب بروز مشکلات بسیار زیادی برای آن مالکین شده‌است.

بنابراین استفاده از یک مشاور آتش‌نشانی که از صلاحیت لازم برخوردار بوده و با داشتن اطلاعات به‌روز در تسریع پیگیری و همچنین کاهش هزینه‌های ساخت و بهره‌برداری پروژه تاثیرگذار خواهد بود.

برای گرفتن فرم تاییدیه آتش نشانی می‌باید از سازمان آتش‌نشانی آن را دریافت کنیم بنابراین وظیفه این سازمان جلوگیری از بروز آتش‌سوزی و برخی حوادث های دیگر بوده است.

معمولاً فرم تاییدیه آتش نشانی از سوی مشاوران مورد تایید سازمان آتش‌نشانی ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای دریافت فرم تاییدیه آتش نشانی نمونه‌های آن را در سایت سازمان آتش‌نشانی تهران مشاهده کنید .

بنابراین برای دریافت فرم تاییدیه آتش نشانی تکمیل این فرم‌ها از سازمان آتش‌نشانی ضروری می‌باشد معمولاً شرکت‌های مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی با مراجعه به سایت سازمان آتش‌نشانی و دریافت مشاوره می‌توانند تأییدیه سازمان آتش‌نشانی را برای پروژه خود اقدام کنند،.

برای دریافت ودسترسی  شرکت‌های مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی می‌توانید به سایت آتش‌نشانی نشانی مراجعه کرده و نسبت‌به انتخاب مشاور مورد تایید سازمان آتش‌نشانی برای انجام پروژه خود اقدام فرمایید.

فرم تاییدیه آتش نشانی

هدف از اخذ تاییدیه آتش نشانی چیست؟

یکی از اهداف اخذ تأییدیه آتش‌نشانی این است که به رعایت قوانین و مقررات ایمنی در زمان‌های ساخته ساختمان می باشد بنابراین این قوانین و دستورالعمل‌ها باید طبق قوانین سازمان آتش‌نشانی باشد.

به‌همین‌منظور لازم بوده کارفرما جهت دریافت دستورالعمل‌های لازم به دفاتر خدمات الکترونیک در شهر و جهت آگاهی و اطلاعات بیشتر راجع‌به روند و چگونگی اجرای آن با شرکت‌های خدمات آتش‌نشانی مشاوره لازم را دریافت کند تا با اطلاعات دقیق و کاملی اصول و ضوابط دستورالعمل دستورالعمل‌های ایمنی آتش‌نشانی را اجرا نماید لازم به ذکر است که اخذ تأییدیه سازمان آتش‌نشانی همیشه از سوی مشاوران مورد تایید این سازمان صادر و ارائه می‌گردد.

 

چگونگی مراحل فرم تاییدیه آتش نشانی

برای گرفتن تأییدیه آتش‌نشانی می‌بایست طبق یک سری مراحل اقدام کرده و این مراحل را ما در ادامه مطلب شرح می‌دهیم. درهنگام تأییدیه آتش‌نشانی برای ساختمان موردنظر خود لازم است مراحل اداری آن را با تشکیل پرونده در سازمان آتش‌نشانی پیگیری نماییم و بر همین اساس خود کارفرما در طی یک حالت کاری انجام کلیه امور را به این سازمان می‌سپارد.

همچنین لازم است که در برخی از شهرها و مناطق برای دریافت تأییدیه آتش‌نشانی می‌بایست از طریق سازمان نظام مهندسی اقدام کنند برای دریافت مراحل در هنگام گذراندن این مراحل برای دریافت تأییدیه باید جلسات فنی وحل اختلاف سازمان آتش‌نشانی را شرکت کرده تا در هنگام اجرای آن پروژه بتوانید اطلاعات کامل و دقیق و همچنین آگهی و اطلاعات کافی که در این جلسات را به دست آورده‌اند بتوانند به خوبی مشکلات و چالش‌های ایمنی و آتش‌نشانی پروژه خود را حل‌وفصل نمایند.

با داشتن اطلاعات کافی و درست اصولی و مشاوره‌های لازم با کارشناسان مورد تایید سازمان آتش‌نشانی و نظارت و اجرا و بررسی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و تحویل آن از پیمانکار و با بررسی و قرار دادن تجهیزات و بررسی دقیق تجهیزاتی مانند درهای دودبند تجهیزات جانبی و سایر وسایل مورد نیاز مطابق با استاندارد ضوابط آتش‌نشانی می‌توانید از پی تمامی مشکلات و چالش‌هایی که در طی طرح دریافت فرم تاییدیه آتش‌نشانی برای ساختمان و پروژه و یا مرکز تجاری با آن روبه‌رو هستید کاهش دهید.

با توجه به آن‌چیزی که گفته شد، برای آشنایی دقیق‌تر با دستورالعمل‌ها و ضوابط آتش‌نشانی لازم است به شرکت‌های مشاوره آتش‌نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت تأییدیه از این شرکت‌ها قراردادی بین کارفرما و شرکت مشاوره آتش‌نشانی تنظیم گردد.

فرم تاییدیه آتش نشانی

شرکت نارپوش منفرد آسیا با همکاری مهندسین و متخصصین خود در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق فعالیت خود را آغاز نموده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت مشاوره لازم با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

021-55688450-5