تاییدیه سیستم اعلام حریق

تاییدیه سیستم اعلام حریق

تاییدیه سیستم اعلام حریق: تایکی از دغدغه‌ها و مشکلات کارفرمایان این است که برای ساختمان در حال اجرا و یا کارخانه‌ها و ساختمان‌های تجاری مسکونی خود تاییدیه سیستم اعلام حریق دریافت  و نیز سیستم اطفای حریق نصب نمایند و با توجه به این درگیری ذهنی و زمانی با قوانین و مقررات پیچیده و قدیم آتش‌نشانی و پیگیری مداوم و رفع نواقص مربوط به پرونده می‌باشد.

همچنین یکی از درگیری‌های دیگر این عزیزان این است که بعد نصب آن در صورت اجرای نامناسب این سیستم مجبور به اصلاح و یا به همچنین هزینه سربار اضافی و ضررهای آن خواهند شد.

شرکت های متعدد و مختلفی در زمینه طراحی و اجرای سیستم های ایمنی، در سراسر کشور فعالیت می کنند که هرکدام از آن ها با تاییدیه از سوی سازمان آتش نشانی کار خود را آغاز نموده اند، بدون شک شرکت هایی که در کار خود مهارت و تجربه های زیادی دارند و تجربه کاری آن ها میتواند نقش زیادی در اجرای صحیح پیاده سازی این نوع سیستم ها داشته باشد.

تاییدیه سیستم اعلام حریق

در همین راستا شرکت نارپوش منفرد آسیا در تهران با بکارگیری تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین داخلی در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی و در زمینه
های ذیل آماده ارائه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد.

– سیستم های اعلام حریق اتوماتیک هوشمند آدرس پذیر و سیستم های
VSD, LHD, HSSD
– سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک پیشرفته با گازهای FM200, Novec
IG, CO2, FE13 و …
-سیستم بازدارنده وقوع حریق از طریق کاهش اکسیژن هوا & Firepass
Loxic
– سیستم اطفاء حریق آبی Watermist, Sprinkler
– سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک موضعی Firetrace
طراحی سیستم های اعلام و اطفاء حریق توسط مهندسین مجرب و کاملترین
نرم افزارهای نقشه کشی رایانه ای انجام می‌پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۵-۵۵۶۸۸۴۵۰-۰۲۱

تاییدیه سیستم اعلام حریق

چگونگی تاییدیه سیستم اعلام حریق و طراحی آن

در توضیحات گفته شده درباره تاییدیه سیستم اعلام حریق پرداختیم و در ادامه می خواهیم در باره طراحی ان سیستم ها صحبت نماییم با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در هر ساختمان و بنا نقشه‌های معماری سازه، مکانیک کار و غیره پیش‌ از صدور مجوز ساخت باید مورد تأیید چند سازمان گوناگون قرار بگیرد یکی از نهادها و سازمان‌های مهم آتش‌نشانی است به‌ همین دلیل طراحی و معماری و مکانیک کلی ساختمان باید با همکاری مهندسین و مشاوران مورد اطمینان و مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی قرار گرفته است.

این سازمان با قوانین و ضوابط خاص خود و همچنین با توجه به معماری ساختمان تعداد طبقات، مساحت ساختمان و غیره آن را تطبیق دهد و با کوچک‌ترین مغایرتی کلیه آن‌ها را مرجوع می‌کند. با گذراندن مراحل فوق تاییدیه سیستم اعلام حریق برای کارفرمایان دنجام می گیرد.

این نقشه‌ها پس‌از تأیید کارشناسان فنی و مهندسی سازمان آتش‌نشانی و بعداز آن ما وارد مرحله صدور پروانه ساخت می‌شود که بعد از گذراندن آن مراحل یک دستورالعمل به‌عنوان پیوسته ایمنی ساختمان به پروانه ساخت آن اضافه می‌شود که باید در ساخت و ساز انجام آن بنا تعهد به اجرای آن مراحل باشد.

در مرحله بعدی پیمانکار از طریق شرکت‌های مورد تایید سازمان آتش‌نشانی به تهیه نقشه‌های سیستم اطفا و تاییدیه سیستم اعلام حریق بر اساس آن دستورالعمل‌های ایمنی ساختمان اقدام می‌نماید و در گام بعدی مهندسین سازمان آتش‌نشانی با پیمانکاران درباره نحوه اجرای تجهیزات ایمنی ساختمان به یک جمع‌بندی کامل و کلی رسیده و به مراحل اجرا نظارت می‌کند.

هر بنا و ساختمانی با توجه به کاربرد خاص خود به یک پوشش ضد حریق نیازمند است و این ساختمان باید با پوشش‌های سیستم اعلام حریق اطفای حریق و سیستم تهویه دود، درب‌های دودبند، راهروها و غیره مجهز شده باشد لازم به ذکر است.

در ساختمان‌های بزرگ‌تر با کاربردهای متفاوت نیاز به پیش‌بینی فضاهای تعریف‌شده و تجهیزات زیادتر می‌باشد در پایان و گذراندن این مراحل سازمان آتش‌نشانی مجدداً ساختمان را ارزیابی می‌کند و به بررسی دقیق موارد ایمنی اجراشده در آن می‌پردازد و اگر مطابق با ایمنی و ضوابط مورد تأیید خود و مجوز سازمان تأییدیه باشد مجوز یا تاییدیه سازمان را، صادر می‌نماید.

تاییدیه سیستم اعلام حریق